petek, 13. april 2018

Godparent Request “Little Slippers” / Krstna prošnja “Copatki

A few weeks ago I made another Godparent Request “Little Slippers” for little baby girl Evelin. As you know, I love Maja Design paper, which I’ve used this time too. Today I present to you delicate Scrapiniec chipboard slipper that are beautifully placed on my project. I’ve embossed little chipboard flowers with WOW embossing powder and I added flowers from Wild Orchid Crafts with green moss. The lace and buttons make the whole project so nice. I made a gift pack, which is also decorated with Scrapiniec chipboard. Have a nice day!
Že pred tedni sem oblikovala krstno prošnjo “Copatki” za deklico Evelin. Kot veste obožujem Maja Design papir in uporabila sem ga tudi tokrat. Danes vam predstavljam Scrapiniec izrezek “slipper”, ki se čudovito poda na moj izdelek. Majhne rožice sem embosirala z WOW embosing prahom in dodala nekaj Wild Orchid Crafts rožic z mahom. Čipka in gumbi pa naredijo celotni izdelek nežen. Naredila sem še darilno embalažo, ki je tudi okrašena s Scrapiniec izrezkom. Lep dan vam želim!
















3 komentarji: